Artykuł sponsorowany

Kiedy taksówki dla firm stanowią lepsze rozwiązanie niż własna flota pojazdów?

Kiedy taksówki dla firm stanowią lepsze rozwiązanie niż własna flota pojazdów?

Firmowa flota samochodów osobowych nie zawsze na siebie zarabia, a koszty związane z nabyciem oraz eksploatacją pojazdów są bardzo duże i zazwyczaj pomniejszają zysk wypracowany przez firmę. Rozwiązaniem, które pozwoli uniknąć kosztów związanych z zakupem lub leasingowaniem samochodów, a jednocześnie zapewni firmie dostęp do transportu osobowego, jest skorzystanie z usług korporacji taksówkarskiej. Sprawdźmy zatem, dlaczego to się opłaca?

Co zyskują firmy, decydując się na usługi taxi?

Przedsiębiorcy zastępujący własną flotę samochodów osobowych usługami przewozowymi realizowanymi przez korporację taksówkarską zyskują szereg korzyści. Nie muszą poszukiwać źródeł finansowania zakupu lub leasingowania samochodu. Nie ponoszą kosztów jego eksploatacji, obejmujących m.in. ubezpieczenie, paliwo lub naprawy. Nie muszą zatrudniać kierowcy, zwłaszcza gdy pojazd służy jako środek transportu ogólnego, z którego korzystają wszyscy pracownicy firmy.

Wybierając usługi wykonywane przez korporację MPT EURO-TAXI GROUP z Rybnika, która swoim zasięgiem obejmuje również Rydułtowy, Wodzisław Śląski i Żory, firmy mają pewność, że zlecenia przewozu osób będą realizowane na czas i w bezpiecznych oraz komfortowych warunkach. Dodatkowo samo zamówienie usługi jest proste i można to zrobić poprzez telefon, formularz lub aplikację. Ponadto wszystkie opłaty za przejazd przedsiębiorcy mogą zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, obniżając tym samym podatek należny fiskusowi.

Jak wybrać korporację taxi dla firmy?

Rezygnując z własnej floty pojazdów osobowych, przedsiębiorca powinien dokładnie przemyśleć wybór korporacji taksówkarskiej, z której usług będzie chciał korzystać. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ konkurencja na tym rynku jest dość spora. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka czynników, które mogą pomóc w dokonaniu właściwego wyboru. Najważniejszym kryterium powinien być zasięg działania korporacji. Pod tym względem najlepiej postawić na przewoźnika obsługującego kilka miast. Równie ważna jest łatwość składania zleceń oraz sposób ich rozliczania.

Nie można także zapominać o zweryfikowaniu floty przewoźnika, ponieważ to od niej zależy komfort i bezpieczeństwo przejazdu. Ważnym aspektem są również usługi korporacji taxi, zwłaszcza te dodatkowe. Niektóre korporacje oferują przewóz większego bagażu, możliwość zamówienia auta dla większej liczby pasażerów czy odbiór kontrahentów z lotniska. Dla przedsiębiorców liczy się również cena oferowanych usług, choć zazwyczaj nie jest to najważniejsze kryterium. Dużą uwagę przywiązują natomiast do opinii, jaką cieszy się dana korporacja oraz doświadczenia pracujących w niej kierowców.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.