Artykuł sponsorowany

Kiedy warto zdecydować się na ubezpieczenie grupowe?

Kiedy warto zdecydować się na ubezpieczenie grupowe?

Podejmując pracę w nowym miejscu, zazwyczaj masz możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego. Takie ubezpieczenie jest na ogół niedrogie. Jeśli przystąpisz do niego do 3. miesięcy po rozpoczęciu pracy, nie obowiązuje Cię okres karencji. Kiedy warto zdecydować się na ubezpieczenie grupowe? O tym przeczytasz w tym artykule.

Na czym polega ubezpieczenie grupowe?

Ubezpieczenie grupowe jest polisą, którą oferuje Ci Twój pracodawca w ramach dodatkowych benefitów. Możesz przystąpić do niego dobrowolnie, na ogólnych, z góry ustalonych przez ubezpieczyciela warunkach. Chroni ono, gwarantując Ci wsparcie finansowe w przypadku niezdolności do pracy spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem, operacją, pobytem w szpitalu, rehabilitacją czy nagłą śmiercią. Obowiązuje ono także, gdy urodzi Ci się dziecko. Zakres ubezpieczenia grupowego negocjowany jest przez pracodawcę i ubezpieczyciela. Jedną z firm, która oferuje między innymi ubezpieczenie grupowe w Warszawie, jest broker ubezpieczeniowy Artur Jabłoński. Składkę ubezpieczenia może częściowo lub w całości pokrywać Twój pracodawca. Warto zdecydować się na takie ubezpieczenie od razu po podjęciu nowej pracy, ponieważ ma ono wiele korzyści.

Jakie są zalety ubezpieczenia grupowego?

O jakich zaletach mowa? Cena grupowego ubezpieczenia jest zdecydowanie niższa niż w przypadku indywidualnego ubezpieczenia na życie. Zakres oferowanej ochrony jest przy tym naprawdę szeroki. Co więcej, możesz ubezpieczyć również osoby ze swojej rodziny np. współmałżonka. Takie dodatkowe zabezpieczenie może dać Ci poczucie bezpieczeństwa. Będziesz spokojniejszy, że w razie jakiegoś nieszczęśliwego wypadku Ty i Twoja rodzina jesteście zabezpieczeni i nie zostaniecie bez środków do życia. Aby przystąpić do ubezpieczenia grupowego, nie wymaga się żadnych badań lekarskich. Osoby przewlekle chore nie muszą się obawiać, że ich wniosek zostanie odrzucony. Na ubezpieczeniu pracowniczym korzystają nie tylko sami zainteresowani. Również ubezpieczyciel i pracodawca mają z niego korzyści. Agent ubezpieczeniowy ma klientów, a pracodawca zyskuje opinię rzetelnego pracodawcy. Takie ubezpieczenie chroni nie tylko pracownika, ale także otwiera drogę do oszczędności i optymalizacji kosztów w firmie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.