Kserokopiarka nowa czy używana - jaką wybrać do biura?
Wybór odpowiedniej kserokopiarki do biura może być trudną decyzją. Powinna być ona dostosowana do indywidualnego zapotrzebowania i wymagań. Wiele osób zastanawia się również, czy lepiej kupować nowy, czy używany sprzęt. Istnieją oczywiście korzyści płynące z obu tych rozwiązań, dlatego warto rozważyć wszystkie czynniki przed dokonaniem decyzji. Sprawdźmy więc w artykule, jaką drukarkę lepiej wybrać do biura – nową czy używaną!
Porównanie cen nowych i używanych kserokopiarek
Koszt zakupu kserokopiarki jest jednym z najważniejszych czynników przy podejmowaniu decyzji pomiędzy nowym a używanym modelem. Ogólnie rzecz biorąc, używane sprzęty biurowe cechują się znacznie niższą ceną niż nowe urządzenia. W związku z tym są częstym wyborem w przypadku młodych firm, które nie dysponują jeszcze dość dużym budżetem.
Modele używane chętnie wybierane są też do biur, w których nie będą zbyt intensywnie wykorzystywane i które nie oczekują wielu zaawansowanych lub nowoczesnych funkcji od urządzenia. Z drugiej strony zakup nowej kserokopiarki jest droższy na początku, lecz może zapewnić oszczędność w perspektywie czasu ze względu na swoją żywotność, zaawansowane funkcje i niezawodność.
Funkcje nowych i używanych sprzętów
Przy zakupie nowej lub używanej kserokopiarki warto zastanowić się również, jakie funkcje będą Ci potrzebne. Jeśli zależy Ci na bardzo wysokiej jakości wydruków, szerokich możliwościach lub nowoczesnym oprogramowaniu, zakup nowego, zaawansowanego technologicznie sprzętu okaże się trafionym wyborem.
Z kolei, jeśli potrzebujesz jedynie podstawowej funkcjonalności i cena ma dla Ciebie największe znaczenie, możesz śmiało sięgnąć po model używany. Warto przy tym wiedzieć, że choć cechują się one z reguły nieco starszą datą produkcji, używane kserokopiarki nie są całkowicie pozbawione nowocześniejszych funkcji. Dzięki temu znajdziesz wśród nich model, który spełni Twoje wymagania.
Gdzie szukać nowych lub używanych kserokopiarek?
Niezależnie od tego, czy wybierzesz nową, czy używaną kserokopiarkę, powinieneś korzystać z oferty wyłącznie renomowanych sklepów z urządzeniami biurowymi. Dzięki temu będziesz miał pewność, że otrzymasz najwyższej jakości sprzęt, markowy i dokładnie sprawdzony – w przypadku używanych modeli – pod kątem prawidłowego oraz bezawaryjnego działania. Profesjonalni sprzedawcy pomogą Ci wybrać odpowiednią kserokopiarkę, która idealnie sprawdzi się w Twoim biurze, a w razie potrzeby zaproponują różne programy finansowania, np. leasing lub dzierżawę.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana