Tablice PCV, czyli estetyczna, nowoczesna forma reklamy zewnętrznej
Reklama to jeden z najważniejszych elementów każdej strategii marketingowej. To właśnie ona informuje klientów o nowych produktach i usługach. W świecie digitalizacji coraz popularniejsze stają się reklamy w internecie, na portalach społecznościowych. Dlatego też trzeba tworzyć reklamy outdoorowe, które przyciągną reklamę potencjalnych konsumentów. Jednym z nośników, który może to umożliwić, jest tablica PCV. Co warto wiedzieć na ten temat? I jak stworzyć reklamę, która zaciekawi odbiorcę?
Podstawowe informacje na temat tablic PCV
Tablice PCV to inaczej funkcjonalne nośniki reklamy typu BLT (z języka angielskiego Below The Line), czyli reklamy poza środkami masowego przekazu. Ich głównym celem jest zwiększenie sprzedaży “tu i teraz” poprzez przyciągnięcie uwagi potencjalnych konsumentów i wpłynięcie na ich decyzje dotyczące zakupu tych produktów lub usług. Oprócz tego wyróżniają one produkt na tle innych, tworząc najbardziej oryginalną i spójną strategię marketingową.
Przeczytaj również: Czy potykacz przyda się jedynie w branży gastronomicznej?
Jeśli zaś chodzi o podział tablic PCV, dzielą się one na miękkie/elastyczne (np. wobblery, listwy reklamowe i cenowe) oraz twarde/sztywne (np. tablice z PCV, podstawki, stojaki). Dzięki tym właściwościom, możliwe jest postawienia ich na ladzie lub podłodze, a także do zamontowania ich do dowolnego mebla lub ściany, bądź do podwieszenia pod sufitem. Do zalet tablic z PCV zalicza się także:
Przeczytaj również: Jak wyróżnić swoją firmę za pomocą plandeki?
elastyczność,
trwałość i wytrzymałość,
bezproblemowa obróbka oraz możliwości dowolnego zadrukowania całej lub części powierzchni winylu.
Dlaczego warto zdecydować się na tablice PCV?
Obecnie wiele firm walczy o uwagę konsumentów na wielu płaszczyznach: internet, telewizja, prasa, reklamy outdoorowe, ulotki. Ciężko jest trafić do docelowej grupy odbiorców, szczególnie że rosnące ceny nie zachęcają do kupna. Dlatego oprócz zlokalizowania swojej grupy targetowej, należy również zadbać o najwyższą jakość środków reklamy, kupując je w profesjonalnych drukarniach. Może być to na przykład firma Creart, która od lat specjalizuje się w tej dziedzinie. Przy umiejętnym połączeniu różnych środków i kampanii marketingowej, można osiągnąć zamierzony cel sprzedażowy, a tym samym zwiększyć wpływy.
Przeczytaj również: Oklejanie szyb i witryn sklepowych w Poznaniu - sposób na atrakcyjną reklamę
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana